După vânzările bune înregistrate în țări europene precum Franța, Germania sau Marea Britanie, Dacia a fost anul trecut cea mai căutată marcă auto în Bulgaria.
Pe piața din Bulgaria s-au vândut anul trecut aproape 2.200 de mașini noi Dacia, marca românească depășind Volkswagen, care a vândut 2.068 unități și care în mod tradițional ocupă primul loc în vânzările din Bulgaria. Și asta în timp ce pe locul trei s-a situat Toyota, cu 1.951 autoturisme vândute.
Vești bune pentru producătorul auto vin și din Franța. Dacia a înregistrat în luna ianuarie cea mai puternică creştere a înmatriculărilor de autoturisme noi în Franţa, cu 18%, la aproape 9.000 de unităţi. Dacia deține o cotă de 7,16% din piața auto franceză.
Tot în ianuarie anul acesta, vânzările Dacia au crescut și în Marea Britanie. Din cele 154.562 unităţi noi vândute, Dacia a deținut 1.373 vehicule, în creştere cu 367% faţă de ianuarie 2013, când a înmatriculat 294 de unităţi.
Germania este un alt stat european în care mașinile Dacia înregistrează vânzări în creștere.
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 1,2% anul trecut, la 45.498 unităţi, pe o piaţă în scădere, după ce au înregistrat în luna decembrie un avans de 16,3%, la 3.612 maşini.
Cota de piaţă a Dacia s-a situat anul trecut la 1,5%, iar în decembrie 2013 la 1,7%.