Sony intră pe piaţa serviciilor imobiliare, căutând diversificarea afacerilor

sony_siglaGrupul japonez Sony va intra pe piaţa imobiliară cu o investiţie iniţială de 2,4 milioane de dolari, diversificând afacerile şi căutând să valorifice informaţiile şi experienţa dobândite ca producător de electronice de consum.

Sony va înfiinţa o divizie de imobiliare care îşi va începe activitatea în luna august şi va include servicii de brokeraj, managementul proprietăţilor şi consultanţă, a anunţat compania într-un comunicat, transmite Bloomberg.

„Sony a acumulat informaţii personale prin diviziile Vaio şi PlayStation, astfel că ar putea utiliza aceste baze de date cu consumatori în afaceri imobiliare. Noua afacere pare mai degrabă o optimizare a modului în care sunt utilizate activele decât o mişcare strategică”, comentează pentru Bloomberg un analist Deutsche Bank Tokyo.

În timp ce cererea pentru televizoare, computere personale şi camere digitale scade, piaţa smartphone-urilor şi tabletelor, aflată încă în creştere, este dominată de Apple şi Samsung Electronics.

Sony încearcă să-şi revigoreze afacerile şi să-şi impună propriile smartphone-uri şi tablete pe o piaţă aglomerată, compania estimând pentru anul financiar încheiat la 31 martie o pierdere de 1,1 miliarde de dolari. Sony a anunţat recent că va renunţa la încă 5.000 de angajaţi şi va continua reducerile de cheltuieli.

Noua divizie va fi denumită Sony Real Estate Corp. şi va avea sediul în cartierul Ginza din Tokyo.

Sursa: www.mediafax.ro

Adauga un comentariu

*