Lay’s lansează ediția limitată Lay’s Ginga cu două arome: Puyñio, reţetă aromată, și Cabraҫao, reţetă picantă. Cele două noi arome sunt inspirate din atmosfera Braziliei și recomandate în România de Puya şi Cabral, cunoscuţii ambasadori Lay’s.
„Vara aceasta se poartă ginga, ritmul brazilian pe care Lay’s îl aduce în România prin noile arome de chipsuri Puyñio şi Cabraҫao. Ambasadorii noștri creativi şi îndrăzneţi, Puya și Cabral, s-au îndrăgostit de aromele exotice ale Braziliei, iar noi ne-am dorit să aducem această experienţă şi consumatorilor noștri prin cele două noi arome Lay’s Ginga”, a declarat Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
„Vara asta eu și Puya avem un nou duel: aromele Lay’s Ginga. Dacă anul trecut concuram la plantat cartofi și ne duelam pentru ultimul Lay’s din bol, anul acesta ne-am lăsat cuprinși de ritmurile exotice ale Braziliei. De la apariția noastră în spotul Lay’s alături de Messi și până la crearea aromei picante care-mi poartă numele – Cabraҫao, totul a fost o experiență ginga, plină de distracție și hohote de râs”, își amintește Cabral.
„Lay’s Ginga Puyñio merge cu orice și oriunde. Același lucru l-aș putea spune şi despre Cabraҫao cu aroma sa picantă, dar cu aroma mea de ketchupinio mergi la sigur. Vara asta, o să vorbim toţi ca brazilienii, eu și Cabral ne-am specializat deja”, spune Puya.
Noile Lay’s Ginga Puyñio şi Cabraҫao sunt disponibile în magazine în ambalaje viu colorate, în stil brazilian, în pungi de 70 și 140 de grame. Produsele beneficiază de o campanie de comunicare ce include elemente de ATL, BTL, PR și digital.