Federatia Româna de Fotbal a semnat un contract de 6 milioane cu un nou sponsor al echipei nationale, Ursus. O dorinta a acestuia ar fi ca reprezentativa sa evolueze de-acum in culoarea rosie, care o reprezinta in domeniul comercial. Totusi, asa cum a relevat directorul general al Federatiei, Ionut Lupescu, alegerea echipamentului va ramâne la latitudinea jucatorilor. Faptul ca precedentul sponsor, Bergenbier, avea galbenul ca proprie culoare, a fost doar o coincidenta. România a devenit celebra in lume cu echipamentul sau galben complet. Ar fi pacat sa evolueze in rosu, echipament traditional pentru alte echipe ale lumii. Nu mai vorbim de albastru, Franta, Italia si Serbia fiind „titulare” de drept ale acestei culori. Este foarte greu, dar foarte onorant pentru o reprezentativa sa aibe un echipament celebru. Ar fi pacat ca România sa renunte de buna voie la echipamentul sau galben, care – hai sa dam atentie superstitiilor – i-a purtat cel mai mult noroc de-a lungul vremii. Poate ca daca eram in galben in sfertul de finala cu Suedia, din 1994, poate ca intran in semifinale. Problema era atunci ca si Suedia are traditional culorile galben-albastru si a avut dreptul sa aleaga prima. Ar mai fi pacat si pentru ca majoritatea echipelor nationale ale României – de handbal, baschet, volei si rugby – au inceput sa poarte aproape exclusiv doar echipament galben.