Directia de Munca si Incluziune Sociala (DMIS), in colaborare cu Prefectura, organizeaza mâine la Prefectura o prima intâlnire cu reprezentantii autoritatilor locale pentru instruirea in sensul organizarii si acreditarii de servicii publice de asistenta sociala. „In prima instanta, am convocat 24 de primarii, cele cu populatie mai numeroasa sau care au pe raza lor un furnizor privat de servicii sociale, urmând ca in interval de doua luni sa ne intâlnim cu toate. Date fiind nevoia de protectie sociala in judetul nostru si faptul ca primariile nu au resurse financiare proprii pentru a dezvolta programe sociale si nici compartimente de asistenta sociala acreditate prin care sa poata atrage fonduri europene, unitatile administrativ-teritoriale trebuie sa-si infiinteze servicii publice de asistenta sociala si sa se acrediteze”, a explicat directorul DMIS Gheorghe Apostu. Pâna acum, a adaugat oficialul, in judetul nostru au obtinut acreditarea respectiva doar sapte orase si doua comune (deci noua localitati din totalul de peste 90).
Alin LEANCA