Ding-dong, banii sunt la uşă

În timp ce rata şomajului a rămas ridicată, Avon, Tupperware, Mary Kay şi alte companii de vânzări directe cresc continuu în Statele Unite ale Americii.

Este o noapte rece de iarnă în Manhattan, iar vreo 40 de femei s‑au adunat într‑un apartament mare, decorat cu bun gust, ținând în mâini câte un martini roz. Sunt atente la gesturile unei femei neobișnuit de zdravene, ce stă într‑unul din capetele livingului. Dând din genele false, aceasta alege un recipient pătrățos din grămada colorată din spatele ei și le întreabă: „Doamnelor, unde vreți să vă țineți carnea?“

HOBBY VS GREUL CASEI. De fapt, femeia este Robert Suchan, 42 de ani, consultant al firmei de produse de bucătărie Tupperware, care a construit un personaj în travesti pe nume „mătușa Barbara“. Este un alter ego pe care Suchan l‑a creat – completat de o perucă umflată, extensii de unghii și o garderobă deloc subtilă – pentru a‑l ajuta să devină unul dintre cei mai eficienți consultanți de vânzări ai Tupperware din SUA. Să ieși în evidență, chiar dacă ai nevoie de tocuri de 12 cm pentru asta, este esențial în zilele noastre, afirmă Suchan.

Rata șomajului se învârte în jurul a 10,6% la nivel național în America, dar companiile de vânzări directe ca Tupperware, Avon și Mary Kay prosperă și continuă să atragă oameni pentru vânzări. Mary Kay (produse cosmetice și de îngrijire – n.r.) a avut o creștere la nivel global de 22% a numărului de consultanți, între primul trimestru din 2008 și primul trimestru din 2009.

Continuarea aici (MONEY.RO)

Adauga un comentariu

*