SC Transport Public va rămâne, peste trei luni, fără licenţă. Aceasta deoarece în 2007 a fost emisă o lege conform căreia nicio firmă de transport public nu poate concesiona trasee pe o durată mai mare de şase ani.Prin urmare, licenţa de transport a companiei administrate de Sechelariu expiră peste 90 de zile, chiar dacă contractul fusese parafat pentru 25 de ani. Primarul Bacăului, Romeo Stavarache, afirmă că reprezentanţii Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice au înştiinţat Primăria Bacău printr-un act oficial că la mijlocul lunii iulie trebuie organizată o nouă licitaţie pentru concesionarea traseelor din municipiu. În replică, Bogdan Ghervan, Preşedintele Consiliului de Administraţie al SC Transport Public SA susţine că dacă instanţa nu va da câştig de cauză societăţii administrate de Sechelariu vor fi nevoiţi să participe la licitaţie. “Avem un parc auto mare format din 70 de autobuze de ultimă generaţie dotate cu Euro 5, aer condiţionat, rampă pentru persoane cu dizabilităţi. Vom face faţă indiferent de condiţiile impuse în caietul de sarcini”, a declarat Ghervan. (O.F.)
or fi autobuzele lor dotate cu aer conditionat, dar probabil sunt stricate sau au interdictie de utilizare! in toate verile pana acum nu am dat peste nici macar unul singur cu aer conditionat pornit;vara toate autobuzele circula cu geamurile deschise.
daca vor reface contractul, ar trebui sa le impuna limite de pret, fracventa, si timpul de parcurgere a unui traseu; autobuzele merg ca melcul 25km/h raman in statie pana imbatranesti, iti vine sa iei un taxi si sa scapi. In bucuresti frecventa e mai scazuta, dar macar autobuzul merge normal cu o viteza adaptata traficului (adica daca e liber nu te-apuca noapte pana la destinatie).