Bacauanul care va manca gratis franzela PAMBAC, toata viata

Miercuri 11 august 2010, la sediul Pambac din Bacau a avut loc extragerea finala pentru castigarea Marelui Premiu din cadrul concursului “Castiga cu Pambac paine gratis pe viata”.Concursul a fost lansat de organizator la inceputul lunii februarie 2010, fiind primul concurs la nivel national dedicat produsului franzela proaspata. “In ultimii ani, atentia noastra a fost concentrata in special pe produsele si brandurile Pambac de impact national. Incepand cu noiembrie 2009, odata cu lansarea campaniei de etichetare a Franzelei Pambac, am demarat un amplu program dedicat, de aceasta data, produselor de panificatie adresate pietei locale. Obiectivul nostru este acela de consolidare a pozitiei de lider local pe piata de panificatie si redobadirea procentelor, din cota de piata, pierdute in ultimii ani” ne-a declarat Alin Giurea presedinte Pambac.“Etichetarea Franzelei Pambac, concursul “Castiga cu Pambac paine gratis pe viata” si noile chioscuri de paine Pambac, fac parte din acest amplu program, prin care ne propunem sa  rasplatim fidelitatea consumatorilor Pambac,sa consolidam imaginea brandului nostru, dar si sa luptam pe cont propriu impotriva evaziunii care tinde sa sufoce acest sector de activitate” a continuat Alin Giurea. Pe parcursul celor sase luni de concurs, micuta eticheta de pe franzelele Pambac, le-a adus celor 606 castigatori, urmatoarele premii: 6 premii „Paine gratis pentru un an ”, 6 paine gratis pentru un an” pentru o luna”.Mecanismul concursului a fost simplu si a constat in plasarea de catre participanti a cate unui plic cu 30 de etichete, intr-una din urnele din magazinele participante la promotie.Extragerea finala s-a realizat in prezenta presei locale si a comisiei Pambac constituite conform Regulamentului de concurs. Castigatorul, extras din multimea de plicuri adunate pe parcursul celor 6 luni de concurs, este bacauanul Silviu Raileanu, in varsta de 53 de ani. Dupa validarea plicului castigator, domnul Silviu Raileanu a fost contactat telefonic si invitat la sediul Pambac pentru a intra in posesia premiului.„Inca sunt bulversat de norocul care a dat peste mine. Aseara m-am intors de la Piatra Neamt, de la niste rude. Eu am fost mecanic de avioane si venisem doar pentru a-mi viza carnetul de somer. Cand am primit telefonul de la Pambac, am crezut ca face cineva o gluma. Se pare totusi ca soarta si-a intors in cele din urma privirea si catre mine” ne-a declarat foarte emotionat, fericitul castigator. Castigatorul Marelui Premiu va avea posibilitatea sa opteze pentru transformarea premiului in bani, dupa primii doi ani in care castigul se va primi in franzele Pambac.„In spatele fiecarei campanii de marketing se ascunde o poveste. Povestea concursului nostru s-a cristalizat in jurul reactiilor sosite de la consumatorii si concurenta Pambac, imediat dupa actiunea de etichetare a franzelei. Un lucru a fost cert: niciuna din parti n-a ramas indiferenta. Laudele si criticile deopotriva, ne-au determinat sa ducem povestea mai departe. Am construit in jurul controversatei etichete, un concurs prin care sa rasplatim fidelitatea consumatorilor, care ne-au multumit si ne-au incurajat, apreciind franzela Pambac drept  „cea mai gustoasa paine din Bacau” ” ne-a declarat Tatiana Soldeanu, director marketing. Promotia s-a desfasurat in reteaua de magazine Pambac si intr-un numar de magazine partenere, selectate de organizator.In paralel cu promotia pentru consumatori s-a derulat si o promotie adresata acestor magazine.In fiecare din cele 6 luni de concurs, magazinul care a insumat cele mai multe plicuri participante a primit de la Pambac cate un LCD. Pambac este lider local pe piata de panificatie. Oferta sa cuprinde pe langa franzela neambalata, livrata din 2 noiembrie 2009 doar cu eticheta, si franzela ambalata  precum si o gama largita de produse de panificatie speciale: feliate, ambalate, din faina integrala, din faina de secara,cu adaosuri de tarate, germeni, multicereale, etc. Pambac detine in Bacau o retea de 14 magazine proprii si intentioneaza sa deschida 300 de chioscuri de paine Pambac „Fara Evaziune”, conform proiectului deja implementat in cateva locatii de trafic stradal intens. Pambac SA este lider national pe piata de paste fainoase si detine brandurile Grania, Gata, Flavora, Ador-gustul de acasa, Superfort si Patishop. ( Comunicat Presa )

Adauga un comentariu

*