YouTube, detinut de Google, a lansat marti noua versiuni internationale ale serviciului sau video online, potrivit BBC News. Tarile care vor beneficia de acest serviciu online in limba locala sunt Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie.
„Imaginile permit oamenilor de pe tot globul sa comunice si sa faca schimb de idei”, a declarat Chad Hurley, cofondator YouTube. Conform lui Chad Hurley, mai mult de jumatate dintre utilizatorii YouTube sunt din afara Statelor Unite ale Americii.
Reprezentantii YouTube au incheiat mai multe parteneriate in vederea obtinerii dreptului de difuzare de continut media cu companii internationale, precum France 24 (Franta), Antena 3 (Spania), cluburi de fotbal, printre care AC Milan, Chelsea, Barcelona, Real Madrid, si organizatii non-guvernamentale, precum Friends of the Earth si Greenpeace.
„Vrem ca producem o experienta YouTube care sa fie o experienta locala. Nu este vorba numai de traducere, ci si despre crearea de continut unic pentru fiecare tara in parte”, a spus Steve Chen, cofondator al serviciului video online.
HotNews.ro