Excentricitatea celei mai mediatizate familii de pe plaiurile noastre mioritice atinge paroxismul! Numele „Irinel Columbeanu†a devenit marcă înregistrată. Omul de afaceri din Izvorani şi-a înregistrat numele la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci.
Care credeţi oare că este motivul pentru care soţul Monicăi a apelat la această măsură?!
Ei bine, Iri, conÅŸtient că a devenit un nume în peisajul autohton, a decis să folosească acest avantaj în folos propriu. „Am vrut în primul rând să mă asigur că numele meu nu va putea fi folosit de alte persoane, în diverse scopuri. Mai mult, vreau să-mi protejez ÅŸi afacerile pe care le deÅ£inâ€, a declarat Irinel Columbeanu pentru cotidianul Click.
Un al motiv care l-a determinat pe Iri să facă o vizită la OSIM ÅŸi să-ÅŸi transforme numele în brand este ÅŸi iritatarea omul de afaceri, ce are ca sursă un clip publicitar lansat recent. Reclama respectivă promovează, printr-o parodie la adresa celor doi Columbeni, un anumit surtiment de pâine feliată. ÃŽntr-un mod atât de evident, încât omul de afaceri a prins – nu însă ÅŸi gustat – ironia.
Iritat că numele îi este asociat cu pâinea (caldă), Iri a mai Å£inut să precizeze: „Este foarte clar că în clipul acela se face trimitere la mine ÅŸi la Monica. M-a deranjat la început că nu mi-au comunicat acest lucru. Acum însă, domnii de la respectiva firmă mi-au trimis un coÅŸ cu cozonaci ÅŸi pâine ÅŸi mi-au cerut să stabilim o întâlnire pentru a discutaâ€.
De ce însă omul de afaceri din Izvorani nu a înregistrat ÅŸi numele nevestei sale?! Să nu aibă oare Monica Columbeanu „faţă†de brand?! Sau poate, cine ÅŸtie, OSIM-ul zice „pas†cacofoniilor?!…
antena3