E.ON Gaz Distribuţie a investit banii într-un modern centru de apeluri de urgenţă. După cum se precizează într-un comunicat de presă, „noul centru de apeluri de urgenţă asigură un grad mare de operativitate în preluarea sesizărilor şi în realizarea serviciului de intervenţie pentru situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale. Astfel, pentru situaţii care reclamă intervenţia echipelor specializate, consumatorii pot suna la unul din cele două numere pentru apelurile de urgenţă: 0265.200.928 sau 0800.800.928”. Prioritatea Grupului E.ON Gaz în România este exploatarea reţelelor de gaze naturale în condiţii de maximă siguranţă. De aceea activităţile de investiţii în reabilitarea reţelei de gaze, de verificare periodică a reţelelor de distribuţie şi a instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale, precum şi cele de intervenţie la solicitările consumatorilor de gaze naturale urmăresc realizarea acestui obiectiv. Investiţia iniţială pentru acest centru a fost de 300.000 de Euro, în final valoarea investiţiei ajungând la 700.000 de euro. “Punerea în funcţiune a noului centru pentru gestionarea apelurilor de urgenţă a reprezentat un proces de durată care a însemnat alocarea unor importante resurse umane şi financiare. Acest centru reprezintă un pas important în îmbunătăţirea calităţii serviciilor noastre întrucât, permite servicii de intervenţie prompte la solicitările consumatorilor de gaze naturale. În acelaşi timp, permite optimizarea continuă a proceselor tehnice specifice operării şi asigurării mentenanţei sistemului de distribuţie prin documentarea corectă şi eficientă a stării acestuia”, a declarat directorul general al E.ON Gaz Distribuţie, Dan Morari. De la oficialii companiei am aflat că centrul de Apeluri de Urgenţă dispune de tehnică modernă de comunicaţii şi IT pentru gestionarea solicitărilor, precum şi de personal special instruit în operarea eficientă a acestora. Astfel, toate sesizările pot fi preluate simultan şi transmise către structurile de intervenţie pentru un răspuns prompt la situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale. „Pentru sporirea gradului de siguranţă în exploatare şi pentru prevenirea apariţiei unor evenimente grave, centrul de gestionare a apelurilor de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie şi serviciul de dispecerat de urgenţă, funcţionează în regim non-stop şi asigură servicii specifice de dispecerizare şi intervenţie pentru toţi locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei noastre”, a spus purtătorul de cuvânt al E.ON Gaz, Coneliu Zaiţ. (F.N.)