Furnizorii bacauani de utilitati (energie electrica, gaze, apa, agent termic) au intrat in colimatorul comisarilor de protectia consumatorului. „Data fiind criza economica, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a lansat campania «Plateste cât consumi», menita sa imbunatateasca modul de utilizare si facturare a serviciilor la furnizorii de utilitati”, a declarat zilele trecute Alin Nastasa, directorul Comisariatului Judetean de Protectia Consumatorilor (CJPC) Bacau. Obiectivele principale ale actiunii, a precizat oficialul, sunt furnizarea utilitatilor fara pierderi, asigurarea ca utilitatile livrate au calitatea contractata, termene de plata rezonabile, informarea completa a consumatorilor cu privire la aceste servicii, imbunatatirea sau completarea legislatiei in domeniu. „Am obtinut un prim rezultat la nivel national in ce priveste termenele de plata: termenul de plata din contractul de furnizare a gazelor s-a marit de la 15 la 30 de zile, plus inca 15 zile pâna la debransare”, a mai spus Nastasa. De asemenea, CJPC a declansat saptamâna trecuta un control privind diferenta de temperatura dintre apa calda (furnizata de CET Bacau) la centrala termica si cea care ajunge la robinetele oamenilor.
Alin LEANCA