Dar Berceanu va fi ministrul Transporturilor!
Pe calea ferata nu sunt sectoare închise, însa cuvântul de ordine este haosul. Zeci de trenuri care soseau din tara atteptau în câmp permisiunea de a intra în Gara de Nord din Bucuresti, din cauza stratului mare de zapada care se depusese pe macaze. Întârzierile la sosire au fost de aproximativ doua ore pentru fiecare tren. Si plecarile se fac cu o ora întârziere. Pentru ca sistemul automat de prelucrare a trenurilor de la depoul Grivita nu a mai funcţionat, intrarea si iesirea garniturilor din gara s-a facut una câte una. Gara de Nord din Bucuresti si Gara Brasov sunt singurele din România care, în mod normal, permit intrarea si iesirea simultana a trenurilor. La nivel national, peste 100 de trenuri au acumulat întârzieri mai mari de 100 de minute. Din cauza viscolului, CFR Calatori a anuntat anularea a 21 de trenuri. Acestora li se adauga cele care circulau pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Otopeni, pentru care intervalul de succedare a fost marit de la o ora la doua. trenul accelerat 1654 Suceava – Bucuresti a avut intirziere 170 minute. In judetul Bacau, circulatia feroviara a fost intrerupta in statia CFR Sascut, unde, din cauza chiciurei formate pe firul de contact, s-a rupt pantograful de la liniile electrice de contact. Defectiunea a fost remediata in aproape trei ore, când trenul si-a continuat drumul. Si totusi, in acest haos de nedescris, Radu Berceanu a primit avizul Comisiei parlamentare pentru inca un mandat de ministru!