Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacau va relansa programul de formare continua „Invatarea tolerantei prin limba engleza” (60 ore, 15 credite profesionale transferabile), destinat tuturor cadrelor didactice care predau limba engleza. Pentru ca acest program sa se desfasoare la standardele propuse, odata cu acreditarea sa de catre Ministerul Educatiei, organizatorii si-au propus invitarea unor formatori si experti din S.U.A., recomandati de Departamentul de Stat al S.U.A. si de Ambasada S.U.A. la Bucuresti, prof. Kathy S. Froelich – Assistant in Middle and Secondary Education, Florida State University si prof. Erin K. Crowe – Program Director, Florida Laws Related Education Association. Acestia au o bogata experienta ca pedagogi, ca formatori, ca autori de manuale si alte materiale didactice, precum si de coordonare a unor proiecte internationale, care au reunit profesori si elevi, pe tematica tolerantei si a dialogului intercultural. In mod exceptional, Ambasada S.U.A. a inteles sa sprijine si financiar acest proiect, sprijin care contribuie in mod decisiv la derularea lui. Responsabilul programului este profesorul Gabriel Stan, directorul C.C.D. Bacau, iar formatori implicati sunt conf.univ.dr. Elena Bonta – Facultatea de Litere de la Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacau, prof. Anca Rafiroiu – inspector şcolar de limba engleza la I.S.J. Bacau, Daniela Petrescu – profesor de limba engleza si director – adjunct la Şcoala cu clasele I – VIII „Ion Creanga” Bacau. „In acest moment oferim cadrelor didactice din judetul Bacau cinci programe proprii de formare, acreditate de Ministerul Educatiei, care insumeaza 686 ore si ofera participantilor 190 credite profesionale transferabile, ne-a declarat prof. Gabriel Stan, directorul C.C.D. Bacau. Tematica lor este atractiva si diferita, situatie care atrage in fiecare an scolar un numar din ce in ce mai mare de cursanti. Acest program, care este cofinantat de Ambasada S.U.A. la Bucuresti, speram sa contribuie in continuare la consolidarea si dezvoltarea parteneriatului romano-american in domeniul culturii si educatiei”.