Compania NaÅ£ională de Căi Ferate „CFR†SA anunţă că, în prezent, din cauza ninsorii ÅŸi a vântului foarte puternic, circulaÅ£ia feroviară, pe mai multe tronsoane de cale ferată aflate pe raza regionalelor IaÅŸi, GalaÅ£i ÅŸi ConstanÅ£a, se desfăşoară cu restricÅ£ie de viteză (între 30 km/h ÅŸi 70 km/h), înregistrându-se astfel întârzieri de 10 – 100 de minute.
Totodată, pe anumite linii trenurile circulă dublate cu locomotivă diesel. Din cauza vremii nefavorabile, la ora 12.10 a fost închisă circulaÅ£ia feroviară pe linia Podul Iloaiei – Sârca, firul II (Regionala CF IaÅŸi), trenurile circulând doar pe firul I, cu tracÅ£iune Diesel.
La ora 12.50 s-a reluat traficul pe linia Brăila – Făurei, circulaÅ£ia trenurilor făcându-se pe ambele fire cu tracÅ£iune Diesel.
Limitările de viteză, cauzate de condiÅ£iile meteo nefavorabile, au fost introduse pe următoarele tronsoane: Adjud – Sascut (50 km/h), LeÅ£cani – Podu Iloaiei (30 km/h), PaÅŸcani – Târgu NeamÅ£ (50 km/h), Suceava – BerchiÅŸeÅŸti (50 km/h), Adjud – UrecheÅŸti (30 km/h), Mărgeanca – Ţăndărei (30 km/h), Făurei – Rosetti (30 km/h), Ianca – Urleasca (30 km/h), Făurei – Ţăndărei (70 km/h), FeteÅŸti – Ţăndărei (80 km/h), FeteÅŸti – SăruleÅŸti (80 km/h), PeriÅŸoru – DragoÅŸ Vodă (40 km/h), Movila – Ţăndărei (40 km/h).
În vederea reducerii efectelor căderilor de zăpadă în perioada 13/14 martie 2006, Compania Naţională CFR S.A. a intervenit pe reţeaua de cale ferată cu 1 plug, 6 drezine pantograf şi 300 de oameni.
Înainte de efectuarea călătoriei, pasagerii sunt rugaţi să solicite, de la birourile de informaţii din staţiile CFR, date referitoare la întârzierile trenurilor, cauzate de condiţiile meteo nefavorabile.