Fostul Birou pentru Evidenta Informatizata a Persoanei (BEIP) Onesti, cunoscut inca sub denumirea veche, de Evidenta Populatiei, si-a schimbat atat numele si structura, cat si apartenenta.
Actuala denumire este Directia de Evidenta a Persoanelor (DEP) Onesti, care a devenit structura a Consiliului Local Onesti si care este alcatuita din Serviciul de Evidenta a Persoanelor, existent si inainte, si din Compartimentul de Stare Civila, preluat de la Primaria Onesti.
Modificari au fost operate si in structura de personal: daca inainte existau 15 posturi, dar numai cinci erau ocupate, acum au inceput sa fie scoase la concurs si celelalte 10 posturi.
Luni, 14 august, 20 de candidati au participat la proba scrisa pentru doua posturi de consilier si doua de referent, urmand ca zilele acestea sa mai fie scos la concurs si un post de informatician. Alte patru posturi de consilier si unul de referent vor fi scoase la concurs in viitorul apropiat.
„Sunt conditii mult mai bune acum, intrucat volumul de munca era mare inainte, in conditiile in care era lipsa de personal – ne-a declarat Ion Chiriac, directorul DEP Onesti. Iar daca vom fi dotati si cu aparatura mai performanta, va fi si mai bine”.
DEP Onesti se va ocupa in principal de documentele de identitate, de pasapoarte, de permisele auto si de certificatele de inmatriculare, pentru care onestenii spera sa nu mai stea la cozile de pana acum.
de ce nu precizati ce conditii sint pt.a participa la concurs,bibliografie,salarii,etc…sau sint deja aranjate?
ce face un CONSILIER si un REFERENT? Ce scoala ii trebuie?
de ce nu precizati conditiile de participare pt.posturile de CONSILIER si REFERENT?
de ce nu bagati aici si toate persoanele de pe raza intregului oras pana la 15 km distanta …asa poate lumea cauta aici io anumita persoana si o va gasi…asa veti avea mai multa audienta………….