Primul Centru Relaţii Clienţi comun E.ON Gaz România şi E.ON Moldova

Miercuri, 27 septembrie a.c. a avut loc inaugurarea oficială la Bacău primul Centru Relaţii Clienţi comun E.ON Gaz România şi E.ON Moldova.

Până la jumătatea anului viitor, un număr de nouă Centre Relaţii Clienţi comune E.ON Gaz România şi E.ON Moldova vor fi deschise in aria activitatilor comune ale celor două companii. În aceste centre, clientii vor avea acces la informaţii referitoare la contracte, situatii tehnice şi comerciale din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice.

Pe langa Bacau, vor fi deschise Centre Relaţii Clienţi la Botoşani, Piatra-Neamţ, Paşcani, Roman, Oneşti şi Bîrlad, Suceava şi Iaşi, ultimele două urmând să fie inaugurate până la sfârşitul lunii viitoare.

“Toate eforturile noastre se concentreaza spre clienţi şi putem spune că în interiorul companiilor E.ON Gaz România şi E.ON Moldova am făcut multe în acest sens de la preluarea acţiunilor. Avem acum o nouă structură organizatorică ce ne permite concentrarea pe cerinţele clienţilor dar mai avem multe de făcut pentru a ne îmbunătăţi serviciile. Astfel de imbunatatiri cer timp”, declară dr. Achim Saul, directorul general al E.ON Gaz România.

“Dorim să oferim servicii la cel mai înalt nivel şi de aceea unul dintre cele mai importante obiective urmărite a fost de îmbunătăţire a infrastructurii, prin intermediul unor planuri de investiţii ambiţioase “, declară dl. Gunter Schubert, directorul general E.ON Moldova.

Urmatorul pas comun al E.ON Gaz Romania si E.ON Moldova va fi deschiderea unui call-center comun în 2007. Atunci, clientii noştri vor putea rezolva rezova anumite situatii printr-un simplu telefon.

Procesul de privatizare a furnizorului român de energie Electrica Moldova a fost finalizat pe 3 octombrie 2005. Compania Electrica Moldova devenită ulterior E.ON Moldova are ca acţionar majoritar compania germană E.ON Enegie care deţine 51% din acţiuni.

E.ON Ruhrgas a devenit acţionarul majoritar al companiei E.ON Gaz România din iulie 2005 prin achiziţionarea directă a 30 % din acţiunile companiei şi majorarea de capital social, în valoare totală de 303 milioane Euro.

Comentarii

  1. Sa dea bunul Dumnezeu.Pana acum,in onesti la centrele de incasare a energiei electrice practic nu s-a schimbat nimic,incat la un moment dat mi-am spus ca romanii i-au romanizat pe nemti si nu invers.In acest sens precizez urmatoarele:

    – In loc de o factura comuna pentru energia electrica si taxa radio tv se elibereaza doua.
    -Calculatoarle sunt lente.
    – Sumele de plata contin diviziuni ale monedei romanesti pentru care incasatoarele n-au maruntis sa dea rest.De ce o fi asa de greu sa se conceapa programe de incasare cu rotunjirea cifrelor ca sa nu sa se creeze impresia ca insasi societatea creeaza conditii sa se incaseze sume necuvenite de catre salariatii E-ON.A sustine ca cei care vin sa plateasca trebuie sa aiba maruntis.Cum acesta este deficitat la nivel national datorita neglijentie,zic eu,a BNR.E-ON ar trebui sa ia masuri.
    – La casieria de pe strada Pacii din Onesti,pe frotispiciul ghiseelor sunt scrise(dar intre timp unele litere sunt dezlipite)diverse asigurari precum ca persoanele de acolo sunt competente sa-ti dea toate lamuririle necesare si sa-ti rezolve doleantele.In realitate nu este asa.Exemplu:in luna iulie ac.,m-am prezentat la giseul de relatii cu publicul cu o cerere prin care sesizam ca,contorul montat la locuinta mea n-a fost verificat metrologic din ANUL 1988, adica de 18 ani,cerand EON sa intre in legalitate.Persoana de acolo mi-a spus ca nu-mi primeste cererea pana nu imi refac contractul(Eu stiu ca dreptul la petitionare este asigurat prin Constitutia si nu poate fi conditionat.Persoana de acolo mi-a spus ca asa are ordine de mai sus!!!!!)In acest caz am acceptat sa reinoiesc contractul si am prezentat cartea de identitate(vechiul contract continea seria si numarul vechiului buletin de identitate pe care eu intre timp mi l-am schimbat).Pesoana de la ghiseu mi-a spus ca trebuie sa-i prezint si o xerocopie dupa cartea de identitate,xerocopie care nu era posibil,asa cum ar fi civilizat sa se faca pe loc.A trebuit sa ma deplasez in alta parte.Dupa ce am prezentat xerocopia si cartea noua de identitate,contractul mi-a fost facut folosindu-se de seria si numarul buletinului de identitate vechi.
    – Desi sunt doua luni de cand am facut cererea,pana la data prezentului nu mi s-a vrificat metrologic contorul si nici nu au catadicsit sa-mi dea vreun raspuns.

    Ce spuneti dragi concetateni?Asa ca romanii i-au romanizat pe nemtii de la EON??????

Adauga un comentariu

*