Treizeci de avioane Boeing 737 reparate în acest an la Aerostar Bacău

Aproximativ 15 la sută din cifra de afaceri din aviaţia civilă la nivel european, adică un miliard de euro din totalul celor aproximativ şapte miliarde de euro alocate, anual, acestui domeniu, în Europa. Acesta este procentul de investiţii la care conducerea Aerostar Bacău ţinteşte pentru următorii ani, informează corespondentul Amos News.

Conducerea societăţii a stopat fabricarea avionului R52 ÅŸi s-a reorientat spre fabricaÅ£ia de autostructuri. Grigore Filip, directorul Aerostar Bacău spune că unitatea a încercat, în acest fel să îşi creeze singuri noi ÅŸanse de dezvoltare. „Nu putem aÅŸtepta până armata românîă va cumpăra alt avion, pentru că, astfel, am fi obligaÅ£i să ne închidem porÅ£ile. Trebuie să ne creăm singuri ÅŸanse noi”, mai afirmă directorul Filip.

Afacerile Aerostar sunt creionate într-o strategie aprobată pe cinci ani şi care este canalizată, cu precădere, pe aviaţia civilă. Ţinta vânzărilor este spre cel puţin 200 de milioane lei noi, până în anul 2010. Treizeci de reparaţii la avioanele Boeing 737 au contribuit la rotunjirea profitului, în 2006, cu opt la sută. Conducerea Aerostar urmăreşte, în viitor, mărirea cifrei de afaceri, cu până la 15%.

La nivel european, Aerostar are în desfăşurare 30 de programe de cercetare. Unitatea are peste 1.800 de oameni angajaţi, însă duce lipsă de personal licenţiat. În tot Aerostarul sunt doar 30 ingineri de aviaţie, dintre care jumătate sunt aduşi din Bucureşti. Anul curent a fost marcat de creşteri salariale cu 25%.

Amos News

Adauga un comentariu

*