România a plătit contra-reclamă în ”The Economist”

Primul articolul publicitar prin care se urmărea promovarea oportunităţilor de investiţii în România a fost publicat greşit de revista The Economist. Mai exact, unul dintre cele trei grafice apărute în articolul publicitar conţine cifre greşite flagrant privind deficitul bugetar al României. Campanie de promovare cuprinde 6 advertoriale care vor fi publicate în The Economist şi Financial Times, în valoare totală de 100.000 de euro, plătiţi de companiile Coca-Cola şi Unilever.

Advertorialul de o pagină publicat în revista The Economist promovează România în felul următor: în 2006, deficitul bugetar al ţării a fost de 8,5 miliarde de euro (?!). Adică, de trei ori mai mare decât permite Uniunea Europeană.

Posibilii investori nu mai înţeleg nimic, deoarece graficul privind deficitul bugetar este identic cu cel al creşterii economice a România în anul 2006.

the-economist-02.jpg Reprezentanţii The Economist în România au declarat pentru Realitatea TV că greşeala este una care le aparţine în totalitate, precizând că în ediţia din 9 martie vor publica o erată prin care vor îndrepta eroarea făcută, fără costuri suplimentare.

Adauga un comentariu

*