Circulatia pe podul de peste Bistrita din cartierul Serbanesti a fost inchisa dupa ce azi noapte, o macara de mare tonaj a distrus una din cele doua benzi de circulatie care ramasesera deschise, in urma lucrarilor de reparatie. Doua persoane au fost ranite.
Macaraua incerca sa mute o grinda de beton, insa, o portiune din pod s-a rupt iar macaraua de 80 de tone a cazut in Bistrita.
„A cedat consola trotuarului în momentul în care se pregătea frontul de lucru pentru ridicarea unor greutăţi. ÃŽn mometul răsturnarii macaralei, macaragiul a fost aruncat din macara în apă, iar ÅŸeful de ÅŸantier, care se afla pe pod, a sărit în apă. Deocamdată facem cercetari”, a declarat, vineri, pentru corepondentul MEDIAFAX, Ioan Andrei, adjunctul ÅŸefului Inspectoratului Teritorial de Muncă Bacău.
Şeful de şantier, Ioan Blagovici, a scăpat nevătămat în urma incidentului, însă macaragiul, Costache Roşu, a suferit traumatisme şi a fost internat la Spitalul JudeţeanBacău.
In cadrul unei conferinte de presa, desfasurate azi la sediul Primariei, Stefan Varlam, profesor la Universitatea Tehnica Iasi si expert angajat de municipalitate pentru consultanta, a declarat ca executantul lucrarii a incercat sa „forteze normativele tehnice” si a apelat la solutia macaralei de 80 de tone pentru a incerca sa castige timp.
Mihai Huma, directorul societatii Arcada Galati, care a castigat licitatia de executie a dat vina pe presa din Bacau. „Daca am vazut ca in fiecare zi scrie la ziar ca lucrarile merg incet, am incercat sa fortam nota” – a spus el.
Ramane un mister de ce nimeni nu si-a dat seama ca e extrem de periculos sa aduci o macara care cantareste 80 de tone pe un pod inchis circulatiei masinilor de peste 3,5 tone.
O alta problema o reprezinta faptul ca, desi politia sustine ca in momentul accidentului macaraua se instalase si isi fixase calele pe planseu, expertul de la Iasi si Primaria sustin ca utilajul doar se indrepta spre locul unde urma sa lucreze.
Portiunea de pod distrusa are o lungime de circa 10 metri si o latime de un metru.
Decizia cu privire la reluarea sau nu a circulatiei pe pod va fi luata pana luni. Mai mult ca sigur, circulatia se va inchide.
Intre timp, Procuratura si inspectorii ITM au declansat anchete pentru a afla vinovatii dezastrului.
Click aici. Galerie foto cu imagini de la locul incidentului.
Bravo mai Baieti numai la noi la Romani se poate intimpla asa ceva.
Nu stiau cum se termine mai repede sa ia Banii sa-si faca Viloaie.
De altfel cum face si Casuneanu cu Asfaltul.
Asa ne trebuie daca sintem O Tara de Prosti.
Sa asa mai departe.
O sa ne vinda Excrocii ca pe Negrii din Africa, asa o sa ajungem dclavi in casa noastra……………………………………………….
„In ultimile luni, primarul Stavarache a impus constructorilor sa grabeasca desfasurarea lucrarilor, pentru a putea inaugura personal podul.”
Cu siguranta, Stavarache sau alt primar va inaugura Podul de la Serbanesti. Doar nu-si imagineaza cineva, in afara de voi, cei de la Observatorul ca va mai ajunge Sechelariu primar. Exclus. Ne-a umilit si ne-a facut destul de ras de ne era rusine sa iesim din oras ori sa spunem ca suntem bacauani. Avem in Bacau multi oameni inteligenti. Sechelariu, la canal ca de un borfas ca el, cartea n-o sa se prinda niciodata!
avem nevboie de un pod solid ,dar pana atunci nu ne mai umilti cu ocolirea prin letea ,izvoare etc ! o parte a presei in lip[sa de altceva mananca rahat aiurea si cauta senzationalulu cu orice pret asa ca hai sictir si LA MUNCA DE JOS BAIETI SI FETE DIN ACEA PARTE A PRESEI!!!!!
Numai la noi se putea petrece asa ceva. Si cand il auzi si pe ala de-i zice director de firma Mihai Huma, cum spune cu naturalete ca a incercat sa forteze nota punand o macara de 80 de tone pe un pod cu restrictie pentru masinile de peste 3,5 tone iti dai seama imediat de profesionalismul firmei. Is deosebiti n-am ce zice. Recomand societatii Arcada, daca tot e de pe malurile Dunarii, sa faca mai degraba poduri plutitoare.
Podul nostru ar fi trebuit dinamitat si construit unul nou.S-ar fi cheltuit mai multi bani dar am fi avut un pod de calitate .Am vazut cu peticeli si economie rezultatul…
Saracul podul tineretii mele……
Podul ar fi trebuit dinamitat si construit unul nou.S-ar fi cheltuit mai multi bani dr am fi avut un pod sanatos.Am vazut ce s-a intimplat cu peticeli si economie
Actualul pod ar fi trebuit dinamitat si construit unul nou.S-ar fi cheltuit mai multi bani,dar am fi avut un pod sanatos.Cu peticeli si economii am vazut rezultatul
Sunteti cei mai tari in constructii!!!
O sa va trimitem bonurile de benzina spre decontare, pt cei 50 de km facuti zilnic in plus…
Macar grabiti-va sa dati drumul din nou la circulatie!!!