„Hotul striga „hotii”!! , spune o vorba populara. Asta au facut ieri liberalii bacauani care si-au facut campanie in timpul orelor de lucru, deoarece marea majoritate ocupa functii in institutiile publice, functii câstigate odata cu „schimbarea” din 2004. Premierul Calin Popescu Tariceanu nu stie de vreo realizare a actualului primar al Bacaului. Nici noi nu stim.
Timp de patru ani Romeo Stavarache si-a facut campanie de imagine, a promis bacauanilor o viata mai buna, un oras curat, locuinte ANL, locuri de munca, aducerea unor investitori de marca in Bacau si „lichidarea mafiei locale”. Atunci, in 2004, Romeo Stavarache era un neica nimeni, de care nu auzise nimeni, nicaieri in tara. Ajutat de campania de imagine facuta impotriva fostei administratii si de faptul ca parea un om necajit, bacauanii l-au votat din mila. Cu vocea sparta, cu o privire care se roteste nervos intodeauna, fara a gasi punct de focalizare, candidatul din 2004 exprima anumite carente de personalitate. Acestea s-au agravat in timp. Acum primarul are ticuri nervoase, o anumita agitatie psihomotorie, ameninta si are momente de grandoare vaga. Violenta reactiilor si nevoia de supralicitare sunt evidente. Romeo Stavarache stie ca poate pierde totul, stie ca exista mai multe cercetari la Directia Nationala Anticoruptie (DNA), care asteapta ok-ul pentru a-l lua, sub bataia camerelor de luat vederi, cu ceva “inele†reci si stralucitoare in jurul mâinilor. Stie ca poate pierde pozitia aparent privilegiata din partid, poate pierde câstigurile imense dobândite in urma negocierilor, prietenia unor indivizi certati cu legea, pe care i-a facut – peste noapte – potenti „oameni de afaceri”. Primarul bacauan isi joaca ultima carte, cheltuie bani negri, adunati prin mijloace neortodoxe, care nu figureaza in nici o evidenta a statului român. Afise, panouri, aparitii zilnice in mass-media nationala si locala, agenti electorali platiti gras…Costurile pentru campania electorala a lui Romeo Stavarache se ridica la sume de ordinul milioanelor de euro. Romeo Stavarache a ajuns baron local, o persoana controversata, asupra caruia planeaza acuze de luare de mita, trafic de influenta, etc. Acelasi Romeo Stavarache isi bazeaza campania electorala pe acuze la adresa celor care au condus altadata, nu pe o campanie pozitiva, pe fapte. Mediocrul candidat din 2004, infiat de bacauani si pus in cea mai buna camera a orasului vrea acum sa se substituie rolului „tatalui”, sa lichideze trecutul, sa ucida imagini si politicieni. Mircea MERTICARIU
ZdBc -cenzorul opiniilor antiStavar !-presa libera?-postati la ei !