Ultima serie …

Marţi, 20 ianuarie 2009, ora 14.00, Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacau organizeaza la American Corner Bacau evaluarea finala a ultimei serii a cursantilor care au urmat in acest an scolar programul de formare continua „Globalizare si integrare europeana prin servicii”, destinat profesorilor (ingineri si economisti) si maistrilor instructori, coordonat de profesor-metodist Mihaela – Liliana Ciuchi, un specialist cu experienta. Acesta a constituit o premiera la nivelul formarii profesionale a cadrelor didactice de specialitate din invatamântul preuniversitar, fiind acreditat de M.E.C.I. „Consideram ca acest program acreditat a venit în sprijinul profesorilor si maistrilor instructori din domeniile: tehnic, comert, turism si alimentatie publica si protectia mediului, ne-a declarat prof. Gabriel Stan, directorul C.C.D. Bacau. Desfasurarea programului a constituit o oportunitate deosebita pentru formarea profesionala obligatorie a colegilor care corespund grupului tinta. De asemenea, pe aceasta cale, acestia au intrat în contact cu noutatile din domeniu. Este de notorietate faptul ca, in România, serviciile oferite catre populatie sunt de slaba calitate, mult inferioare celor din Uniunea Europeana. Nu numai de aceea consideram ca acest program a fost si va fi foarte util, deoarece, incepând cu anul scolar 2009 – 2010, il vom oferi din nou, intr-o formula deosebita, modulara, in cadrul proiectului „Formare si dezvoltare profesionala in mediul defavorizat”. Pâna acum, programul a fost absolvit de 181 de cadre didactice din judetul Bacau, iar acum sunt asteptati sa participe la evaluarea finala 45 de cadre didactice. Programul ofera cursantilor 15 credite profesionale transferabile. Din curriculum-ul programului amintim urmatoarele teme: Serviciile în viziunea teoriei economice, Procesul de globalizare, Analiza comparativa a evolutiei serviciilor, Noile subdomenii ale serviciilor, Aspecte particulare prestator-consumator de servicii corelate cu protectia consumatorilor, Particularitatile politicii de marketing în domeniul serviciilor. Pe parcursul celor 60 de ore, cursantii si-au extins volumul de cunostinte cu privire la domeniul serviciilor si intelegerea importantei acestui sector al economiei, în conditiile in care România a aderat la Uniunea Europeana. De asemenea, ei au capatat o perspectiva mai larga asupra serviciilor, prin prezentarea lor comparativa, dar si prin aplicarea noilor competente dobândite in activitatea didactica. (St.O.)

Adauga un comentariu

*