Municipalitatea onesteana va incerca sa concesioneze principalele trasee pentru transportul de calatori, prin intermediul unor negocieri directe, dupa ce legislativul local a aprobat, la sedinta de saptamâna trecuta, un nou caiet de sarcini si noi regulamente. Conform actualei documentatii, transportatorii nu mai sunt obligati sa foloseasca doar autobuzele, ci si microbuzele, numarul minim de masini detinute trebuie sa fie de patru, si nu de sase, cum era prevazut pâna acum, iar intervalul de succedare a curselor s-a marit, de la 20, la 30 de minute. In noile conditii, care sunt mai permisive decât cele vechi, se va organiza o negociere directa cu firmele interesate, si nu o licitatie. “Noi am organizat deja doua licitatii, pe parcursul anului trecut, dar si o negociere directa, insa traseele nu au fost adjudecate de niciuna dintre firmele participante – ne-a precizat juristul Daniel Spânu, secretarul Municipiului Onesti. Acum, vom organiza o noua negociere directa, dar pe baza noii documentatii aprobate de Consiliul local”.
Monitorul Oficial amâna concesionarea traseelor din Onesti
Initial, data fixata pentru deschiderea ofertelor, depuse in vederea participarii la negocierile directe, si pentru verificarea indeplinirii conditiilor de eligibilitate a fost 27 februarie, incepând cu orele 10,00. Insa sedinta a fost anulata, pentru ca Monitorul Oficial nu a publicat la timp anuntul privind procedura de negociere directa, care ar fi trebuit sa apara cu cel putin 30 de zile inainte de termenul fixat. “Noi am trimis anuntul, dar nu a fost publicat in Monitorul Oficial si nu stim de ce – ne-a mai spus secretarul Daniel Spânu. In aceste conditii, vom trimite un nou anunt, iar negocierea directa nu se mai face pe 27 februarie, ci pe 9 sau pe 10 martie, cel mai probabil”. Traseele ce urmeaza sa fie concesionate, cele mai importante din Onesti, sunt Gara – Republicii – Belvedere – Libertatii – Oituz – Gara (Traseul nr. 1) si Gara – Oituz – Libertatii – Belvedere – Republicii – Gara (Traseul nr. 2).
Gheorghe LEU