Italienii si palestinienii, primii la “TI AMO”

2006-spectacol-concurenti-7.jpgPrimele delegatii care vor sosi la Onesti, cu ocazia festivalului international “TI AMO”, care va debuta luni, sunt cele din Italia si Palestina, care ajung mâine, la ora 10,00, la aeroportul Otopeni, din Bucuresti, acolo unde vor fi asteptati de reprezentantii organizatorilor onesteni, care ii vor aduce cu un microbuz pâna in municipiu. Urmeaza delegatia Bulgariei, care va ajunge luni dimineata, in Gara de Nord, apoi reprezentantii din Portugalia, Malta, Georgia, Liban, Israel, Moldova, Taiwan si Insulele Mauritius, care sosesc in cursul zilei de luni, la aeroporturile Otopeni si Baneasa. Participantii din Rusia au ales sa vina cu trenul, pâna in Bacau, iar reprezentantii din Spania vin cu avionul, pâna la aeroportul din Bacau. Pentru toate delegatiile, organizatorii festivalului au asigurat mijloace de transport, pentru a-i prelua pe participanti de la aeroporturile din Bacau si din Bucuresti (Otopeni si Baneasa), dar si de la Gara de Nord si gara din Bacau. Concurentii din România ajung la Onesti abia in cursul zilei de marti.

Organizare ca la carte

Conducerea de la “TI AMO” a organizat, joi seara, o sedinta tehnica la care au participat membrii tuturor departamentelor din cadrul festivalului, carora presedintele Theodor Adobricai le-a repartizat sarcinile din perioada desfasurarii manifestarii, pâa la ultimele detalii organizatorice. De buna organizare si desfasurare se ocupa un colectiv coordonat de Theodor Adobricai (presedinte), Zenovia Ilisei si Ioana Adobricai (vicepresedinti), Constantin Costandache (director), Nicu Pârvu (director de scena) si Florin Lupancu (director tehnic). Echipa de organizatori este formata din P. Tudureanu, L. Buna, I. Pauceanu, I. Ichim, C. Prajisteanu, P. Cretu, A. Pletea, S. Rosca, C. Bibire, S. Toma, P. Ichim, C. Stefanescu, A. Lupancu, B. Leca, M. Agache, D. Ichim, E. Giurgiu, G. Hasmatuchi, L. Pandelica, I. Badea, C. Neagu, C. Nicolescu, E. Iftimie, M. Balan, I. Gondos, G. Maxim si M. Maxim. Acestia au fost repartizati pe mai mai multe departamente, cum ar fi cele pentru Concurenti, români si straini, Juriu, Media, Invitati sI relatii internationale, Publicitate (televiziune, presa scrisa, radio), Turism si Protocol, dar si pe structurile alcatuite pentru fiecare din etapele festivalului, Preselectie, Scenariu, Scenografie, Sonorizare-lumini, Fise pentru juriu, televiziune, radio si presa scrisa, Premiere, Video-foto-audio, Paza si protectie, Intrare-iesire spectatori, Finante si Aprovizionare.

Theodor Adobricai: “Putem sa cheltuim putin si sa facem treaba buna”

2006-spectacol-adobricai-si-concurenti-5.jpgToate detaliile au fost luate in calcul, de la insotirea concurentilor in excursii sau asigurarea mesei sI a cazarii, pâna la impartirea steguletelor sau ordinea de asezare la parada stradala. “Vrem sa iasa frumos – le-a spus presedintele Adobricai membrilor echipei de organizatori. Anul acesta este cel mai greu, pentru ca am fost finantati cu mai putini bani, iar noi facem festivalul la un nivel mai bun decât anul trecut. Dar putem sa cheltuim putin si sa facem treaba buna, pentru ca festivalul este foarte bine vazut in lume si avem acoperire nationala si europeana, ba chiar si mondiala”. Totusi, subfinantarea ar putea sa produca unele efecte negative, pentru ca s-a taiat foarte mult din cheltuieli. Pâna si numarul de stegulete si de diplome acordate s-a redus anul acesta, din cauza problemelor financiare. Insa presedintele festivalului, profesorul Theodor Adobricai, a sustinut ca experienta acumulata in cei 14 de zile, de când se organizeaza manifestarea, ii va ajuta pe organizatori sa depaseasca toate problemele de natura financiara.

Gheorghe LEU

Adauga un comentariu

*