10 lucruri pe care dealerul auto nu ţi le spune niciodată

Zeci de mii de maşini noi sau aproape noi ruginesc în parcările amenajate în câmp ale dealerilor auto. Pentru oamenii de vânzări, presiunea este mai mare decât oricând.

Ei trebuie să rămână pe profit, suficient de mare ca să acopere costurile în plus. Ce trebuie să ştii ca să nu acoperi pierderile chiar tu:

1. Dacă vii la sfârşitul lunii, ai şanse mai mari să obţii un preţ mai bun. S-ar putea să fii primul client.
2. Pentru fiecare maşină vândută, primim înapoi alte cinci – returnate firmelor de leasing. Nu ştim ce să mai facem cu atâtea.
3. Dacă nu-ţi vând ţie cu 10.000 de euro, va trebui să lichidez stocurile în bloc, cu 8.000 de euro pe maşină. Dar mai bine fac aşa decât să stric piaţa definitiv.
4. Maşinile scumpe şi proaste îmi aduc cele mai mari comisioane.
5. Am început să trăim mai mult din service şi tocmai facem nişte contracte beton, ca să ne asigurăm că ne vei aduce bani mulţi, pe termen lung.
6. Prefer să cumperi pe credit, chiar dacă ai cash. Băncile îmi oferă comision.
7. Contractele de leasing sunt cele mai profitabile, pentru că tu habar n-ai să compari între ele două oferte de leasing
8. Promoţiile cu rată lunară foarte mică înseamnă avans mare şi comisioane mari. Mai bine te împrumuţi de diferenţă şi ne plăteşti cash.
9. O reducere mare de preţ înseamnă că modelul este la sfârşitul duratei de fabricaţie şi ne pregătim pentru unul nou.
10. “Avantaj client” înseamnă că îţi dăm gratis nişte opţiuni foarte scumpe, pe care nu le-a vrut nimeni. Dacă nu le dădeam “gratis”, rămâneam cu ele nevândute.

Sursa MONEY.RO

Comentarii

  1. Loganu' National a zis:

    Fereasca Dumnezeu de logica prostului(sau a proastei)…))) …cine mai gandeste asa, moare cu Sandero in garaj(la pret de Touareg)…….

Adauga un comentariu

*