Facebook va renunţa la opţiunea „Become a fan” pentru „Like”

Site-ul de socializare Facebook este pe cale să schimbe felul în care utilizatorii devin fanii unui brand. În loc să-i roage pe utilizatori să apese butonul de „become a fan”, în cazul companiilor precum Starbucks spre exemplu, Facebook le va permite să-l apese pe cel denumit „Like”, prin care arată că le place brandul respectiv, relatează Associated Press.

Facebook utilizează deja acest sistem în cazul fotografiilor şi al comentariilor postate pe site, şi susţine că utilizatorii du click pe butonul de „Like” de două ori mai mult decât pe cel de „become a fan”.

Facebook susţine că butonul va fi mai confortabil de folosit atunci când se doreşte conexiunea cu un brand. Un memo în acest sens al companiei a circulat în mediul online deşi Facebook nu a dorit să comenteze informaţia.

Mediul de afaceri foloseşte paginile Facebook, care sunt create gratis, pentru a se conecta la clienţii pe care-i au şi pentru a-şi promova brand-ul. Facebook câştigă bani de pe urma reclamelor pe care le cumpără aceste companii. Potrivit Facebook, un utilizator obişnuit devine fanul a patru pagini lunar.

„Ideea de a place (Like) un brand este cu mult mai naturală decât a deveni fanul unuia”, a declarat Michael Lazerov, CEO al Buddy Media, care ajută companiile să-şi consolideze brandul şi le promovează pe site-uri precum Facebook.

Facebook nu a precizat dacă noua politică se va aplica tuturor paginilor sau doar brand-urilor, având în vedere că termenul de fan se potriveşte celebrităţilor, spre exemplu.

Facebook, cel mai mare site de socializare din lume, este renumit pentru schimbările dese pe care le operează. În ciuda numeroaselor plângeri din această cauză, Facebook continuă să atragă milioane de noi fani. Mai mult de jumătate din cei 400 de milioane de utilizatori se conectează zilnic la site.

Sursa ANTENA3.RO

Adauga un comentariu

*