„Noul album 09 Mădălina Manole a ajuns acum în magazine! Prieteni, unii dintre voi mă întreabă de unde îşi pot cumpăra albumul. Casa de Discuri Mediapro Music mi-a comunicat că el se găseşte acum în reţeaua Diverta şi în toate supermarketurile cunoscute de noi toţi!” Aceasta era postarea artistei pe site-ul personal, prin intermediul căreia îşi anunţa fanii de-o viaţă că noul său material discografic a ieşit pe piaţă.
Mădălina suferea enorm că eforturile sale şi munca depusă în slujba publicului care îi iubea muzica nu erau apreciate la adevărata valoare, iar muzica sa nu era difuzată pe posturile de radio şi televiziune. Spera ca noul său album să o readucă în atenţie.
Deşi a fost lansat pe piaţă de ceva timp, CD-ul abia dacă se găseşte în magazinele de specialitate. Dacă nu ar fi venit vestea morţii Mădălinei, probabil noul disc nici nu ar fi fost aşezat pe raft. Acum, însă, reprezentanţii magazinelor spun că se gândesc să aducă pe stoc albumul „O9 Mădălina Manole”, după ce au văzut interesul acordat de clienţi în ultimele zile.
Jurnaliştii CANCAN.ro au mers în aceste magazine pentru a vedea dacă materialul discografic de care artista era atât de mândră poate fi cumpărat din centrele de specialitate.
Reprezentantul magazinului Muzica susţine că se aşteaptă la o creştere a numărului de clienţi care vor să achiziţioneze discurile cu numele Mădălinei, însă nici aceasta nu va fi spectaculoasă.
„Înainte de moartea sa, CD-urile nu se vindeau mai deloc, acum ne aşteptăm la o creştere a cererii”, a declarat Vasile Mitroi. „Până acum nu am avut albumul, dar ieri (miercuri) a trecut cineva să întrebe de el, iar astăzi (joi) l-am adus”, a spus vânzătoarea. Aici, discul costa 30 de lei şi era aşezat pe raft lângă Mirabela Dauer, Angela Similea şi Corina Chiriac.
„Magazinul nostru nu se ocupă de muzică românească, dar multe persoane au întrebat acum de el. Mădălina Manole nu cânta ce se cerea la momentul actual pe piaţă, intrase într-un con de umbră. Probabil în următoarea perioadă vor fi mai mulţi oameni care vor vrea să cumpere materialul, aşa cum s-a întâmplat şi după moartea lui Gică Petrescu ori a Laurei Stoica”, a precizat şi reprezentantul Music Box.
Albumul se găseşte şi în reţeaua Diverta, însă doar în magazine, nu şi pe site. Acesta se comercializează cu preţul de 27 de lei, adică este mai scump decât cel al Innei (24,28 ron), al lui Puya (23,35) şi cu doar un leu mai ieftin decât cel lansat de Rihanna, „Good girl gone bad”- 28 de lei.