Frunza brandului României, logo-ul unui magazin online din Marea Britanie

După războiul din ultima săptămână privind faimoasa frunză, care defineşte imaginea turistică a României, concluzia este că, din nefericire pentru …toată lumea, e doar o pură coincidenţă creativă. Asta sau o alegere neinspirată a vreunui angajat cu ochii ageri şi prea puţin timp „liber” să-şi facă treaba pentru care ia leafă, combinată cu acceptul unui manager de proiect prea puţin interesat de căutarea tuturor similitudinilor cu alte produse de brand, deja existente pe piaţă. Mergând pe principiul cauzalităţii, era doar o chestiune de timp până când aceste asemănări vor ieşi la iveala ca melcii după ploaie.

Site-ul www.orchardtaunton.co.uk este un magazin online britanic, înregistrat pe data de 9 iulie 2009. Acesta afişează în cadrul imaginii cu logo-ul companiei, nastruşnica frunză. Asemănarea este evidentă, din toate punctele de vedere. Vă ţinem la curent, pe măsură ce vom mai găsi aceste netrebnice „coincidenţe creative”.

Sursa JURNALUL.RO

Adauga un comentariu

*