Site-ul muzical suedez Spotify intentioneaza sa se inzestreze cu cel mai mare catalog muzical din lume si doreste sa le propuna utilizatorilor sai „toata muzica din lume”, a anuntat patronul sau, Daniel Ek, cu ocazia unei conferinte de presa in Statele Unite.
„Vrem toata muzica africana, toata muzica asiatica, toata muzica din America de Sud”, a declarat Daniel Ek cu ocazia Fortune Brainstorm Tech, o conferinta organizata la Aspen, in statul american Colorado. „Scopul nostru este sa dispunem de toata muzica din lume”, a adaugat Ek.Saptamana trecuta, Spotify si-a anuntat lansarea in Statele Unite, prima sa incursiune in afara Europei, dupa un acord incheiat cu industria americana a caselor de discuri. Combinand cataloage muzicale gratuite cu cataloage cu plata, Spotify numara in prezent circa 10 milioane de utilizatori, dintre care peste 1,6 milioane de clienti platitori ce provin din sapte tari europene – Suedia, Norvegia, Franta, Finlanda, Marea Britanie, Spania si Olanda. Acest serviciu legal, care propune o oferta gratuita presarata cu publicitate si doua oferte cu plata pentru 5 dolari/euro sau 10 dolari/euro, permite in prezent accesul la circa 15 milioane de titluri muzicale, accesul fiind posibil de pe orice computer sau telefon mobil care dispun de o conexiune la internet