Angajaţii GSK din România şi din toată lumea îşi dedică o zi lucrătoare pe an acţiunilor de voluntariat, în cadrul „GSK Orange Day”, eveniment aflat la a patra ediţie. În 2012, numărul beneficiarilor „GSK Orange Day” desfășurat în România a crescut cu 250% față de anul trecut. Mai mult de jumătate dintre angajații GSK România s-au implicat anul acesta în 31 de acțiuni de voluntariat desfășurate în 18 localități din 15 județe.
Angajații GlaxoSmithKline (GSK) România și GlaxoSmithKline Consumer Healthcare România din Bacău au participat, în perioada 21 iunie – 6 iulie, la evenimentul anul de voluntariat al companiei, ”GSK Orange Day”. Anul acesta, în cadrul ediției a patra a ”GSK Orange Day”, angajații din Bacău au desfășurat activități de voluntariat în sprijinul a 40 de copii din familiile defavorizate din satul Panu, aflat la 100 km de Bacău. Noua abordare a ”GSK Orange Day” de anul acesta a permis angajaţilor să se implice direct în comunitățile din care fac parte. De asemenea, aceștia au avut ocazia să aleagă cauze în care cred și să desfășoare activități care să facă diferența în viața oamenilor. Astfel, voluntarii GSK și-au petrecut ziua dedicată ”GSK Orange Day” încercând să le ofere copiilor o zi de vacanță adevărată, așa cum au alți copii de vârsta lor. Angajații GSK i-au dus pe cei 40 de micuți în parcul orașului, unde au fost organizate diverse jocuri și concursuri educative, urmate de karaoke și pictură pe față. După masa de prânz, copiii au primit un tort special care să le amintească de ziua specială petrecută alături de voluntarii GSK, precum și cadouri – produse de îngrijire a igienei orale, dulciuri pentru ei și pentru frății mai mici de acasă și baloane. Cu ocazia ”GSK Orange Day” 2012, aproape 300 dintre angajații GSK au luat parte la acțiuni de voluntariat în 18 localități din județele Bacău, Baia Mare, Braşov, Cluj, Dolj, Constanţa, Iaşi, Argeș, Prahova, Timiș, Vâlcea, Mureş, Ilfov, Brăila, Alba și din București. În total, prin activitățile derulate în cadrul ediției a patra a evenimentului anual de voluntariat al companiei, angajații GSK au reușit să aștearnă zâmbete pe chipurile a 1400 de copii din toată țara.Peste jumatate dintre angajații GSK România au participat anul acesta la ”GSK Orange Day”, susținând astfel eforturile companiei de a contribui la soluționarea celor mai grave cauze ale comunităților locale.
Despre GSK Orange Day
Evenimentul de voluntariat GSK Orange Day a fost introdus la nivel global și în România în 2009 pentru a oferi angajaților companiei oportunitatea de a dedica o zi de lucru plătită de companie unor acțiuni de voluntariat în sprijinul comunităților defavorizate. În cadrul ediției anterioare, angajații GSK România au desfășurat de Orange Day acțiuni în 23 de centre educaţionale şi grădiniţe din întreaga ţară, ajutând copiii din familii defavorizate care nu au avut șansa să frecventeze grădinița să se pregătească pentru a merge la școală.GlaxoSmithKline – una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la bază o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GlaxoSmithKline se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult.