Un mic escroc, care se recomanda angajat al BANCPOST, bantuie prin apartamentele bacauanilor

Un individ din Bacau, cu domiciliul in acest municipiu, pe nume Iulian Valeriu B., a fost luat in gazda, intr-o garsoniera, de un locuitor al municipiului. A gasit oferta intr-o publicatie locala si a sunat. S-a recomandat a fi angajat al BANCPOST Bacau, si i-a declarat proprietarului ca are din ce sa-si achite obligatiile pentru el si prietena sa, eleva in clasa a XII-a la Colegiul „Ferdinand”! „Eleva” care s-a aratat incantata de felul in care arata garsoniera si care, de fapt, a decis acceptarea ofertei. Iulian Valeriu B. are vreo 30 de ani si este de statura mijlocie si un fizic fragil. A tinut sa precizeze ca lucreaza la o banca. A semnat un contract de luare in primire a garsonierei pe timp de sase luni, aici fiind adaugate si niste clauze, printre care si aceea ca, daca in termen de 5(cinci) zile de la data la care trebuie sa achite chiria si utilitatile, acest lucru nu se face, atunci contractul se reziliaza iar chiriasul pierde garantia. Acest lucru se petrecea pe data de 16 octombrie 2012. Dupa prima luna, a intarziat plata chiriei si a utilitatilor, facand-o in cea de a sasea zi de la data fixata in contract. A motivat ca nu i s-a dat salariul la timp, ba chiar i-a promis proprietarului ca  ii va achita chiria in avans, ca are de primit de la cineva 800 Euro. In decembrie, aceeasi situatie. A inceput sa planga si sa-l roage pe proprietar sa nu-l dea afara din casa pe asa o vreme, ca va achita datoriile a doua zi. Aceleasi motiv, ni i s-a dat salariul. Pe 21 decembrie, proprietarul trebuia sa plece din tara. Facandu-i-se mila de el, mai ales ca vremea era cainoasa, omul l-a amanat din nou, I.V.B. promitandu-i ca-i va trimite banii prin Money Gram, chiar in seara acelei zile. Nu s-a tinut din nou de cuvant, insa, dupa vreo trei zile, intre Craciun si Anul Nou, a trimis un numar de cont, semn ca a expediat banii. Insa numarul era fals, nu exista nicio suma in acel cont! A motivat ca e la Poiana Brasov si ca a trimis de acolo banii si va verifica ce s-a intamplat. Din acel moment, n-a mai dat niciun semn de viata. Intors in tara, pe 4 ianuarie, proprietarul a batut la usa chiriasului, dar acesta n-a catadicsit sa raspunda. A incercat sa intre in garsoniera insa yala era blocata. Prin sms l-a anuntat pe angajatul BANCPOST ca va sparge usa sau va chema politia. Pe la miezul noptii, il suna pe proprietar si-i cere socoteala ca il streseaza! Ii promite, din nou, ca dimineata la ora 9 aduce banii.  Dimineata, aceeasi situatie. Timp de doua zile proprietarul n-a putut intra in garsoniera, sa vada ce se intampla, yala fiind bolcata. Profitand de faptul ca geamul de la bucatarie era lasat intredeschis, garsoniera aflandu-se la parter, a fortat fereastra si a intrat in apartament. Nici urma de chirias, doar cheia de la usa si un bilet in care spunea ca el nu poate trai in asemenea stress! Era culmea tupeului! In dormitor, geamul era deschis in laturi, ceea ce insemna ca individul parasise garsoniera iesind pe geam. Yala de la usa era stricata de el, pentru a nu se putea intra din afara in garsoniera, incat a fost nevoie sa fie inlocuita. Nu-si platise chiria pe o luna si jumatate si nici utilitatile, care se ridicau la aproape 300 lei, aici putand intra insa in discutie garantia, dar a mai stat 20 de zile in care a facut prapad la lumina si la gaze, cheltuielile ridicandu-se la 500 lei, la care se poate adauga si inlocuirea yalei,100 lei. Cu alte cuvinte, acest asa-zis angajat al BANCPOST, a procedat premeditat, incercand sa prelungeasca cat mai mult neplata chiriei si a  utilitatilor, locuind si o luna in plus, peste cea pentru care platise garantia. Este tipul de comportament al unui mic escroc, daca nu chiar mai mare, care pare ca se aciuiaza pe unde crede ca-i merge, pentru a putea sta la caldura iarna si sa nu-l coste prea mare lucru. Ce conteaza o suta si ceva de euro, cand tu consumi apa, gaze si lumina de peste 500 lei numai intr-o luna!  Am solicitat conducerii BANCPOST Bacau relatii despre cel care se daduse drept angajatul acestei unitati. D-l Robert Zanescu, Director Comunicare Corporativa BANCPOST, ne-a comunicat, ceea ce, de fapt se si banuia: „Dl. Iulian Valeriu B. nu este angajatul nostru”. Este clar ca avem de-aface cun un om care face des astfel de lucruri. Asa ca, daca luati in gazda un individ care se da drept angajat al BANCOPST si se numeste Iulian Valeriu B., feriti-va ca veti pati  la fel ca proprietarul garsonierei. Omul are si tupeul sa le reproseze celor care l-au primit in gazda ca acestia n-au contract cu Fiscul! De unde stie el acest lucru? Datele sale personale au fost puse si la dispozitia Inspectoratului Judetean de Politie Bacau.

Adauga un comentariu

*