Fresh din Mere de Iteşti, unul dintre cele mai sănătoase branduri româneşti, aniversează un an de la intrarea pe piaţă. Bilanţul numără un produs apreciat pe piaţa românească, dar şi la târgurile internaţionale și două produse proaspăt lansate.
Fără adaos de apă, fără adaos de zahăr, „Fresh din Mere de Iteşti” a urcat rapid în preferinţele clienţilor. Şi nu doar ale celor din România. Prezent la „World of Private Label”, Amsterdam, Freshul din mere de Iteşti a fost remarcat şi apreciat, iar, acum, în octombrie, echipa Fresh din Mere de Iteşti a fost invitată să participe la SIAL, Paris, cel mai mare salon internaţional agroalimentar, acolo unde sunt așteptați peste 150.000 de vizitatori. Mai mult, siteul foodingredientsfirst.com, aparținând CNS Media a nominalizat Fresh din Mere de Itești ca fiind pe primul loc într-un Top 10 inovații de pe piața băuturilor din întreaga lume. „Suntem o echipă tânără, dinamică şi ambiţioasă. Ne place ceea ce facem şi suntem preocupaţi să ne dezvoltăm continuu. De aceea, la un an de la lansare, venim pe piaţă cu noutăţi. Am combinat freshul de mere, cu cel din morcovi şi cu cel din coacăze, iar rezultatul este un suc sănătos, plin de vitamine, recomandat tuturor categoriilor de vârstă. Noi susţinem şi promovăm un stil de viaţă sănătos şi credem că produsele româneşti, consumate de români, înseamnă sănătate şi bunăstare pentru ei”, a declarat Irina Florea, director executiv al societăţii Kapital Hart, cea care produce Fresh din Mere de Iteşti.Sucul este realizat folosind presă pneumatică şi pasteurizator de ultimă generaţie. După pasteurizare, freshul din mere de Iteşti este îmbuteliat în ambalaje de tip PouchUp şi în sticle de 250 şi 750 ml.Ambalarea Pouch Up este o metodă relativ nouă care constă într-o pungă sterilă din folie în trei straturi, protejată cu film metalizat şi prevăzută cu un robinet. Tehnologia Pouch Up este net superioară altor metode de ambalare, asigurând protecţie împotriva microorganismelor şi bacteriilor. „Pe lângă reacţiile pozitive din partea celor care au cumpărat şi au consumat Fresh din Mere de Iteşti, ne-am bucurat şi de spijinul şi deschiderea unor branduri consacrate din Bacău. Mă refer la Dedeman, Pambac și Agricola, care ne-au primit în magazinele lor. Acestora li se adaugă marile lanţuri de hypermarketuri – Kaufland, Cora, Billa, Carrefour şi Auchan, dar şi benzinăriile Petrom, care au dorit să colaboreze şi să susţină un brand românesc, un brand sănătos, aşa cum este Fresh din Mere de Iteşti”, a mai spus Irina Florea.Sucurile produse de Kapital Hart sunt certificate în ceea ce priveşte calitatea şi siguranţa alimentară.