Teatrul Municipal “Bacovia” provoacă tinerii inventivi, cu imaginaţie, să participe la Concursul de idei “Theaterstock BACĂU – Festivalul TĂU”. Eşti inteligent, creativ, îţi place să scrii, să lucrezi pe calculator, să faci fotografii sau să editezi filmuleţe, crezi că stă în puterea ta să faci lumea mai frumoasă? Găseşte forme inedite de promovare a Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului “Theaterstock” Bacău (Teatrul Municipal “Bacovia”, 1 – 16 august 2015) şi noi îţi răsplătim creativitatea cu premii. Fă o serenadă festivalului în faţa Agenţiei de Bilete a Teatrului Municipal “Bacovia”, înregistrează-te şi trimite-ne filmuleţul, compune un imn Theaterstock în ritmuri hip – hop sau rock, creează un promo sau o fotografie de cover pentru Facebook, care să promoveze festivalul, pictează mai multe baloane cu numele Theaterstock şi plimbă-te cu ele prin oraş, roagă-ţi prietenii să îţi facă o poză şi trimite-ne fotografia, fă reclamă într-un mod cât mai inedit unui spectacol preferat din program, surprinde-ne cu propuneri inedite, năstruşnice, spectaculoase, de impact şi noi te vom premia.
Anca Sigartău, manager al Teatrului Municipal “Bacovia”, iniţiatoarea Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului “Theaterstock” şi a Concursului “Theaterstock BACĂU. Festivalul TĂU”: “Dacă ai fi directorul de creaţie al unei agenţii de publicitate, cum ai face promovarea festivalului? THEATERSTOCK provoacă artistul din tine. Arată-ne că poţi fi un art director plin de imaginaţie sau un copywriter genial şi Theaterstock te premiază. Punem la bătaie laptop, tablete, telefoane mobile şi bilete la spectacole. Tot ce trebuie să faci ca să le câştigi este să gândeşti o modalitate inedită de promovare a festivalului şi să o pui în aplicare! Aşadar, fă un afiş şi amplasează-l într-un loc cât mai vizibil sau fă un filmuleţ şi distribuie-l pe Facebook ori scrie un text cu care să atragi atenţia tuturor asupra festivalului şi publică-l pe blog, pagină de Facebook sau în ziar online. Trimite-ne linkuri, fotografii, filmuleţe cu tine şi «creaţia» ta Theaterstock şi noi te premiem!”. Concursul are trei secţiuni: 1. Foto (cu subsecţiunile a. Proiect individual b. Proiect de grup) şi 2. Video (cu subsecţiunile a. Proiect individual b. Proiect de grup). 3. Text. Postează propunerile tale pe paginile de Facebook Teatrul Municipal Bacovia şi Theaterstock Bacău şi distribuie-le pe wall-ul tău sau trimite-le pe adresa teatrulbacovia@yahoo.com şi le vom posta noi pentru tine pe paginile noastre de Facebook. Proiectele trebuie să includă obligatoriu numele festivalului (Theaterstock), locul (Bacău) şi perioada de desfăşurare (1 – 16 august 2015) şi, opţional, sloganul primei ediţii, de anul acesta: “We are One”.Proiectele câştigătoare de la cele trei secţiuni vor fi decise de un juriu format din reprezentanţi ai Teatrului Municipal “Bacovia” şi din reprezentaţi ai grupului de voluntari ai Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului “Theaterstock” Bacău. Perioada de desfăşurare a concursului este 10 iulie – 16 august 2015.Rezultatele concursului reprezintă viziunea Teatrului Municipal « Bacovia” şi nu pot fi contestate. Teatrul Municipal “Bacovia” nu va promova propunerile discriminatorii, xenofobe, rasiste etc. sau care nu reprezintă valorile sale.
Pentru informaţii suplimentare sunaţi la numărul de telefon 0735 521 591.