Aproximativ 150.000 de clienți pentru pachete integrate până în prezent;
Pachete MagentaONE pentru întreaga familie cu până la 6 servicii mobile suplimentare, oferite fără o perioadă contractuală minimă, la prețuri foarte atractive;
Reduceri de 50% timp de 6 luni pentru pachetele promoționale;
Serviciu de Relații cu Clienții prioritar: 10 secunde timp mediu de aşteptare în call center și pentru companiile cu servicii integrate fix-mobil;
Noi exclusivități TV: Pachetul Dolce Movies on Demand pe Telekom TV Web&Mobile și canalul Nat Geo People.
Premiere comerciale, orientare către excelență în relația cu clienții, o filosofie all-in-one, investiții semnificative în tehnologie și infrastructură sunt câteva dintre cele mai importante rezultate ale strategiei Telekom Romania bazate pe inovație și leadership tehnologic. După primul an de prezență pe piața românească a brandului Telekom, ofertele MagentaONE au înregistrat succesul scontat, aproximativ 150.000 de clienți alegând pachete integrate fix-mobil.
„Acum un an, România se alătura familiei internaționale Deutsche Telekom. De atunci, ne-am străduit să oferim clienților noștri cele mai avantajoase și cele mai simple soluții dedicate atât familiilor, cât și companiilor. Am lansat pachetele integrate fix-mobil MagentaONE care au fost alese până acum de aproximativ 150.000 de clienți, aceștia fiind și cei mai mulțumiți, conform studiilor noastre interne. Am continuat să extindem acoperirea de fibră optică, am îmbunătățit platforma de televiziune interactivă și am rămas cel mai de încredere partener pentru companii. În 2015, i-am urat bun venit lui Robbie Williams pentru prima oară în România și am devenit sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal. Ne păstrăm astfel angajamentul de a oferi clienților noștri experiențe memorabile. Acum aducem clienților noștri cele mai avantajoase pachete MagentaONE, pentru întreaga familie”, declară Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.
Noi beneficii pentru clienții MagentaONE
Pentru clienții persoane fizice, începând cu luna septembrie, MagentaONE pune la dispoziție cele mai avantajoase oferte pentru întreaga familie cu mai multe beneficii de date și voce și alte avantaje. Noua ofertă comercială include pentru clienții de servicii integrate fix-mobil până la 6 servicii mobile suplimentare. Clienții MagentaONE noi sau existenți pot adăuga, fără o perioadă minimă contractuală, până la 4 servicii suplimentare Mobil Voce Familie sau Mobil Date Familie pentru 4,95 euro/lună cu TVA inclus/pachet. În funcție de preferințele clienților, pe lângă servicii nelimitate în rețea (voce și SMS-uri), aceștia pot alege mai multe beneficii de voce cu Mobil Voce Familie – lunar 1000 de minute/SMS-uri naționale, 200 de minute mobile internaționale și 750MB de trafic de date – sau pot opta pentru mai mult trafic de date cu Mobil Date Familie – 500 de minute/SMS-uri naționale, 200 de minute internaționale și 1,5GB de trafic de date. În plus față de aceste două servicii care combină beneficii de voce și date mobile, clienții pot opta pentru până la două abonamente de date numite Date Tabletă Familie. Prin intermediul tuturor ofertelor noi pentru familie, telefoanele mobile sau tabletele pot fi cumpărate și plătite în rate lunare. Ca un beneficiu adițional pentru fiecare pachet suplimentar, clientul va primi 1GB de trafic pentru serviciul mobil principal.
Noii clienți au reducere de 50% pentru primele 6 luni pentru pachetele promoționale care includ Mobil L și TV L, Internet L, VoceFixă S, la 72 lei, TVA inclus sau Mobil L cu TV M, Internet L, VoceFixa S, la 69 lei, TVA inclus, pentru aceeași perioadă.
Pentru segmentul de business, portofoliul de pachete integrate fix-mobil a fost îmbunătățit cu opțiuni suplimentare, vizând în principal clienții IMM. Așadar, în prezent, toți clienții business existenți care au cel puțin un serviciu fix Telekom și un serviciu mobil Telekom pot primi un cont OneDrive for Business gratuit, care include 1 TB de spațiu de stocare securizat (certificat ISO) și acces la versiunea online Microsoft Office. Mai mult, acest segment de clienți business este preluat în call-center, în medie, în 10 secunde.
Noi exclusivități pentru clienții TV
În ceea ce privește nivelul de satisfacție, clienții de televiziune interactivă sunt cei mai mulțumiți, ca urmare a dezvoltării constante a funcționalităților disponibile pe platforma IPTV, care, din punctul de vedere al preferințelor, a avut cea mai rapidă rată de adoptare în rândul platformelor TV disponibile în portofoliul Telekom. În general, clienții Telekom TV apreciază conținutul, calitatea HD și funcțiile interactive, pe lângă numărul de canale oferite.
De-a lungul timpului, pe platforma TV au fost adăugate mai mult de 10 canale TV în exclusivitate. Cel mai recent este Nat Geo People pentru televiziunea liniară, canal disponibil pentru toți clienții de la începutul lunii septembrie. Nat Geo People este cel mai nou brand din portofoliul National Geographic și oferă acces la povești de viață ale oamenilor obișnuiți din întreaga lume. De asemenea, pe Telekom TV Interactiv și pe platforma Web & Mobile poate fi accesat un nou pachet exclusiv VoD de către cinefili: Dolce Movies on Demand cu conținut PictureBox de la NBCUniversal, disponibil pentru prima oară în România, combinat cu alte pachete suplimentare existente (MUBI & Disney Movies on Demand).
Fanii fotbalului pot beneficia de calitate HD, deoarece Dolce Sport HD va face parte din toate pachetele de bază pentru toate tehnologiile TV. În plus, Dolce Sport 2 HD este acum disponibil și pentru clienții de televiziune prin satelit în toate pachetele de bază, în plus față de cele dedicate utilizatorilor TV Interactiv. Prin urmare, clienții Telekom TV se pot bucura de o experiență completă, în timp ce vizionează toate meciurile UEFA Champions League și UEFA Europa League oferite în exclusivitate.
Capacități IT&C îmbunătățite pentru clienții business
În perioada următoare, clienții business corporate vor beneficia de rezultatele proiectelor-pilot pentru Smart Cities, precum Smart Lighting, Smart Parking, Video Surveillance, Smart Transportation. Printre obiectivele strategice IT&C ale Telekom pentru următoarele 12 luni se numără dezvoltarea continuă a serviciilor de tip „managed” și lansarea de noi servicii din zona IT&C, cum ar fi Mobile PoS, Branch of the Future for banking, Managed Wi-Fi as a Service, soluții de semnătură digitală, arhivă electronică, Cloud CRM și ERP. Portofoliul M2M este, de asemenea, în creștere cu soluții precum Elevator Emergency sau Taxi dispatch.