Noul concept de unitate digitală eXperience BCR revoluționează experiența clienților printr-o interacțiune cu tehnologiile bancare într-un model interactiv prietenos și educativ. eXperience BCR plasează România în topul noilor tendințe bancare integrând tehnologii avansate în comunicarea și consilierea clienților.
Pentru prima dată în România o unitate bancară integrează experiența clientului cu tehnologii precum:
- Video-consilier – conceptul de consiliere video live.
- Masa cu ecran Interactiv – asistență prin simulatoare de produse și servicii bancare.
- Idesk – Ecran informativ prin care clientul participă în mod direct împreună cu consilierul pentru identificarea celor mai bune soluții pentru nevoile sale financiare.
- Servicii complete de tranzacții bancare 24/24
- Business HUB pentru clienții BCR: aceștia pot alege eXperience BCR pentru întâlniri cu partenerii lor de afaceri într-un spațiu dedicat și echipat în acest scop cu: wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiecții.
“Video Consilierul” din unitatea eXperience BCR este disponibil pentru clienți după finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video live care permite într-un mod interactiv transmiterea de informații și simulări de calcul direct pe ecranul din fața clientului. Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare și educare a clienților prezentă și ea 24/24. În plus, față de acest triplu rol, masa interactivă poate deveni loc de joacă pentru copiii clienților, oferind părinților confortul total al consilierii.
eXperience BCR marchează un pas important în ceea ce BCR și-a propus să ofere clienților săi. Așa cum am promis ne dorim ca fiecare client al băncii să regăsească în BCR un partener. Și pentru aceasta investim susținut în agenții, tehnologie și oameni punând la dispoziția clienților posibilitatea de a testa și de a înțelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evoluția tehnologiei și interacțiunea umană de încredere într-un concept integrat de agenție a viitorului. eXperience BCR – sucursala digitală va deveni un instrument major în strategia de educare a clienților pentru digital banking“, a declarat Dana Demetrian, Vicepeședinte Retail&Private Banking, BCR.
Odată cu noul concept de sucursală digitală, clienții vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de așteptare la ghișee se va reduce, experiența bancară a clientul va fi optimizată prin accesarea rapidă a informațiilor, prin testarea unor opțiuni inovative într-un mediu unde clientii pot beneficia de asistență specializată și disponibilitate extinsă a unor servicii complexe.