Campania de donații la casele de marcat din magazinele Lidl – „Menţine vie speranţa”, dedicată susținerii misiunii HOSPICE Casa Speranței, a dus la strângerea unui total de 103.352 de euro, sumă pe care compania a suplimentat-o cu 25.000 de euro. Din dorința de a continua sprijinul acordat organizațiilor ce dezvoltă proiecte în scopuri umanitare, Lidl lansează o nouă campanie, în parteneriat cu Asociația Lindenfeld – programul educațional Ajungem MARI. Inițiativa, activă în perioada ianuarie-martie 2016, poartă numele „Cu ajutorul tău Ajungem MARI”.
Rezultatele campaniei „Menţine vie speranţa”
În perioada iunie – decembrie 2015, clienții și angajații Lidl au putut dona în magazinele din toată țara, în cadrul campaniei „Menţine vie speranţa”. Prin fondurile colectate – 103.352 de euro – și suplimentate de Lidl cu 25.000 euro, donatorii au contribuit la susţinerea serviciilor de îngrijire paliativă acordate gratuit de HOSPICE Casa Speranţei pacienţilor copii şi adulţi care suferă de boli incurabile.
Organizația acordă îngrijire medicală pentru pacienți, sprijin social și consiliere psiho-emoțională și spirituală pentru aceștia și familiile lor. Serviciile sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere.