În anul Centenarului, ROMface un gest simbolic și renunță la brandingul de pe ambalaj, devenind astfel batonul care poartă #doartricolor. Îndrăzneața mișcare este menită să„tricoloreze” România, fiecare baton ROM devenind o declarație de patriotism.
Sub sloganul „ROM. Senzații tari. De Centenar”, ROM își propune să ducă steagul României în toată țara și îi îndeamnă pe români să îl poarte cu mândrie în locurile și momentele semnificative pentru ei. Tricolorul devine astfel mai prezent în istorie ca oricând și se transformă din simbol în manifest, arborarea sa nemaifiind limitată la ziua de 01 decembrie.
Inițiativa face parte din campania „Pentru România, doar tricolor” și este implementată la nivel național, prin intermediul rețelei de distribuție a brandului.
Noul ambalaj ROM se află deja pe piață și va fi comercializat în această formă până la finalul anului.
Despre Autentic ROM
Din 1964 până astăzi, ROM a devenit o părticică din istoria românilor. A crescut alături de fiecare nouă generație, iar atunci când influențele străine au devenit irezistibile, și-a păstrat autenticitatea, provocându-i pe români să fie mândri de identitatea lor. ROM i-a unit pe români campanie cu campanie și le-a arătat cum, cu un strop de ironie și mult haz, putem lupta pentru valorile autentice românești care ne definesc.
Campaniile ROM au construit din micul baton o voce relevantă a noii generații, iar eforturile au fost apreciate și răsplătite cu o multitudine de premii locale și internaționale.
Mai multe informații despre brand sunt disponibile pe http://www.romautentic.ro/